Visit Telemark får 3,5 mill årlig til å styrke reiselivet

Caroline Laurhammer.

Caroline Laurhammer.

Av
Artikkelen er over 2 år gammel

Direktør Caroline Laurhammer i Visit Telemark har all grunn til å smile. Nå har Porsgrunn, Bamble og alle de andre kommunene i fylket gått sammen om en rammeavtale med Visit Telemark.

DEL

Målet er å sikre solide reiselivstjenester de neste fem årene, skriver Varden.

Laurhammer sier at den årlige rammeavtalen på 3,5 millioner skaper forutsigbarhet og vil styrke reiselivet i Telemark.

– Nå kan vi konsentrere oss om markedsarbeidet, sier hun til fylkesavisa, og trekker fram Gaustatoppen og Telemarkskanalen som spydspissene i reiselivet i Telemark.

– Og når vi legger trykk på spydspissene, så drypper det på resten også, sier Laurhammer.

Framover blir digital jobbing i tillegg til målrettet markedsføring på blant annet sosiale medier hovedoppgaver for Visit Telemark, ifølge Laurhammer.

Artikkeltags

Kommentarer til denne saken